fredag 27 augusti 2010

Fredag morgon


och denna dag blir fullspäckad! Kul!

Först jobba några timmar - kul, sen hem en halvtimme tidigare (slutar ju kl ett normalt på fredagar) och hämta Älsa och iväg till Strömsholm - dyrt.

På väg hem gör vi en avstickare till Västerås faktiskt och hämta 600 bollar till ett blivande bollhav - T höll på att smälla av när jag berättade vad jag köpt på blocket.se! =)

Men de var billiga och jag har länge velat göra ett bollhav till barnen, så jag slog till!!
Hemma igen så blir det förhoppningsvis lek i bollhavet och freeeeeedagsmyyyyys i soffan!
Ha en trevlig dag!!

3 kommentarer:

  1. OMG! Jag hade också planer på ett bollhav förut. Att liksom bygga ett litet utrymme med nät och sätta en massa bollar i. Men så blev ju pojkarna stora...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å vi som hade ca 50 bollar och jag tyckte de var överallt.... ;)

    SvaraRadera
  3. Coz: Än så länge har vi dem i en uppblåst uppblåsbar pool i Meddis rum, men jag har planer för ett mer permanent hav! ;) Och nät är en bra idé....

    Pär:
    Haha, vadå har du ingen pli på ungarna dina? ;)
    Jag drog ordningsregler för mina innan de fick hoppa i plurret! Inga bollar kastas ut och de som ändå kastas ut vet var de hör hemma innan kvällen. Så det så! *Ler*

    SvaraRadera