tisdag 3 augusti 2010

A dream is coming true.... =D

Manhattan, N.Y
2002 var jag där med min pappa och Ann.
Då hade jag skavsår på hälarna och tårna.
Det var ungefär en månad efter att Benjamin dött, och jag var väl inte helt i sinneslag.
Men jag minns skavsåren och
Ground Zero.
Enda sen dess har jag längtat och drömt om att få komma tillbaka,
och nu är det bestämt att vi ska åka dit i två dagar,
innan vi åker till Florida julen 2011!!!
Iiiiiiiiiiiii!!!

Jag är sååå glad och kunde inte hålla mig från att skriva av mig lite!

Ha en underbar dag! =)

Puss o kram!

3 kommentarer:

  1. Åååååh, jag vill också. Jag har ju inte varit där sen -89.

    SvaraRadera
  2. Jag vet!!

    Jag tänker mig filmen "Ensam hemma 2"...
    En vinter i New York känns så mysigt på något sätt! =))

    SvaraRadera