torsdag 8 oktober 2009

Tommys dator är på lagning, och eftersom jag är en sån snäll och god sambo så låter jag han använda min under tiden. När han är borta så passar jag på att sätta mig här en stund för att titta till min kära blogg.
Jag känner inte igen utseendet på skärmen längre, det är "någon" som varit här och stökat till. Hundra flikar och fönster är öppna, hittar knappt mina tre egna som alltid är öppna...
Klarar jag dessa tre veckor utan virus är det bara att tacka en högre makt!

Medea och Astrea är förkylda, men Medea är mycket bättre nu. Lite lite snorig bara, men i natt hostade hon. Astrea är jättesnorig och lite hostig, så synd om henne som knappt kan andas genom näsan trots nässpray och nässug.
Hon kan sitta nästan helt själv nu =) och har tagit sig upp i krypställning ett par gånger. Tyvärr som jag skrivit innan så tillbringar hon för lite tid på golvet för att lära sig krypa tidigt. Men det går ganska bra att ha henne där om Medea är med och underhåller henne.

Maten går mycket bättre nu. Antagligen för att hon börjar bli hungrig och min mat inte räcker till längre. Hon ammar fortfarande men blir inte mätt, så det blir en ganska naturlig övergång.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar