måndag 26 oktober 2009

Shit vad mycket vackra människor det finns!! Och är de inte vackra så är de supercoola och har liksom världen under sina fötter.
Jag var inne på en bekants blogg idag, och hon tillhör just den supercoola skaran. Jag önskar att jag också hade en gnutta coolhet i mina gener. Samtidigt verkar det så himla jobbigt, jag menar, jag var där inne kanske 10-15 minuter och läste, och blev helt stressad! Jag satt nästan och drog in magen och gjorde "snyggminer"framför datorn..... och det värsta av allt är att jag inte kunde skriva nåt till henne av rädsla för att verka så där ocool! Gud så dumt! I och för sig så hade jag inget jag ville säga henne heller, vi lever inte ens i samma värld. Men hon är cool. Och hon är schysst. Ska ändå ta och kontakta henne nån dag, för en sak har vi ändå gemensamt..... ;-)

Kram!

4 kommentarer:

  1. Du är ju ändå coolast i världen Coz! Så skriv till henne vet ja! Och länka till hennes blogg så vi andra också kan gå in och läsa...

    SvaraRadera
  2. Finns i min blogglista nu! =)

    SvaraRadera
  3. Hahahaha Men Maria! Vad knäpp du är nu!! Jag är bara Julia för sjutton och veeeerkligen inte ett dugg jäkla cool. Det vet du ju! (men tack! Nu växte jag ju ett par centimeter:) ) Puss och kram på dig!

    (Oh vi får ses snart och snacka lite bröllop du och jag! Hörde av T att klänningen är helt fantastisk)

    SvaraRadera
  4. Åå Julia... =D Jag vet, jag ÄR knäpp! *ler*
    Jag pratade faktiskt med T om att vi skulle åka och hälsa på er snart! Vore så roligt att disskutera lite bröllopsplaner mm med dig!
    Puss o kram!

    SvaraRadera