onsdag 21 oktober 2009

Den fjärde ankan, hannen har nu kommit tillbaka, och tagit med sig en till hona! Vad kul! De brukar vara i den lilla dammen, men där är det så svårt att stå och mata dem för Medea utan att ramla i. Så vi brukar ropa på dem och då springer de två honorna som varit med hela tiden mot oss och hoppar i stora dammen, där de vet att vi brukar mata dem.

T jobbar ikväll och barnen gick väl sådär att lägga. Det har ju gått så bra nu de senaste gångerna med alla barn i våran säng, men idag hade Medea svårt att ligga still. Men tillslut så somnade de nästan samtidigt.

I dag har jag köpt min första korsett! Jo, det är sant. Jag har aldrig ägt någon, och jag är väl inte direkt hon som lyxar till sig under kläderna, förmodligen till T:s besvikelse. Men ååå vad många fina det finns! Jag tror inte det var den sista jag köpte! ;-)

Undrar om jag ska byta blogg.... Blogg.se verkar bra. Vi får se. Hoppas ni som läser hänger med isåfall! *skrattar* Det är så roligt att läsa era kommentarer.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar