måndag 19 oktober 2009

Nån som har en underkjol med tre ringar och två lager tyll att sälja mig? =)

Min älskade Meddisängel <3

Nu känner ankorna igen oss på långt håll och kommer simmandes emot oss när vi kommer! Haha, de är ju så söta... Men två av dem hade bytit pöl, hannen och ena honan. Tills vi kom i dag, då hade den tredje honan (Långben enligt Medea) kommit tillbaka! Jo, Meddis har döpt dem, Kalle, Långben, Kajsa och Musse heter dem.

Älsa känner också igen ankorna på långt håll..... =D

Annars har jag mest bröllopsfunderingar i huvudet just nu. T säger att jag BARA pratar om bröllopet, men det gör jag ju inte. Just nu är jag inne i en period där det poppar upp en massa idéer så då måste jag ju ventilera dem med någon, och den någon är ju ingen annan än T.

Som t ex min senaste idé jag fick när jag lade Astrea i dag, för att göra lite fina placeringskort så kan man ju ta ståltråd och böja till...... så namnet blir skrivet i stål... typ. Ska göra en räd ute på skrotgården en dag, där kan man hitta otroligt vackra saker faktiskt.
Sen ska jag placera namnet i det svarta tyllet som jag ska knyta om servetten med.

Eller nåt sånt. Oj, detta är sååå roligt! =D

Nä nu måste jag gå och knoppa. Såg faktiskt Star Trek nyss och tänk vad 2 timmar kan försvinna snabbt. Jag som hatar sci-fi.... =)


Natti natti

1 kommentar:

  1. Jag byter en underkjol mot den underbara på bilden :)
    Och så kan du ju förstås ventilera med mig Coz! Karlar förstår sig inte på sånt där...

    SvaraRadera