torsdag 10 maj 2012

Trallala vad jag är glad!

Nu har vi bokat datum för Losans namngivningsfest! Det känns så himla kul att åter igen få planera något roligt! Sist var det ju bröllopsplaner jag höll på med. Men de ligger fortfarande på is! :) Väntar på ett rafflande frieri från den tilltänkte maken först och främst. *Ler* Eller så rafflande behöver det egentligen inte vara. Men det var ju jag som tjatade första gången, så nu får han ta över lite där tycker jag.

Den 30:e juni ska vi ha Losans fest här hemma, så alla vädergudar, hör mina böner om vackert väder! Vi ska nämligen vara utomhus är det tänkt.

Medeas dåliga humör sen några dagar är som bortblåst. Tillfälligt eller ej så är det helt underbart! Hon var hemsk när jag hämtade dem från dagis idag, och fortsatte sin dåliga stil inne i affären. Men i bilen lusläste jag regelhäftet för henne, och det måste ha gått in. Är helt förvånad. Efter det har hon varit mild som barnolja hela eftermiddagen och kvällen! En riktig gullunge!

Tommy jobbar, kommer hem i morgon kväll. Är ledig i helgen så då ska han fortsätta med gungställningen. Det blir lite småutflykter hit och dit i helgen, bla så ska vi till Ängelsbergshållet. Det ser jag fram emot massor!

Ha en god natt! Det ska jag försöka. Ska byta en bajsblöja nu och sen försöka söva om en tillsynes pigg och glad Lo.

KRAM

1 kommentar:

  1. I'll be there, om jag får en inbjudan förstås :) Kram

    SvaraRadera