tisdag 20 december 2011

Medeas födelsedag den 11/12

Gud vilken dålig bloggare jag är! Det är ju inte direkt trångt mellan raderna den senaste tiden.... Även om lilla Lo är en av de lugnaste bebisarna jag mött så är det fullt upp här på dagarna ändå. Tiden rusar iväg och i går blev Lo 3 veckor gammal. Medea har hunnit bli 5 år, och det firade vi med ett barnkalas med 6 kompisar till Medea och tre mammor o en pappa, förutom mig o Tommy såklart. :) Meddis tyckte det var jätteroligt och hon fick så många fina presenter av dem allihop.

Snart är det ju jul, o i dag ska vi storhandla julmat och lite annat smått och gott. I går kokade jag knäck och jag ska göra en till dubbel sats idag tänkte jag.

I går fick vi också ett tråkigt besked om att Medea är allergisk mot hästar.... Suck och stön. Tror att jag tycker det är minst lika tråkigt som hon... Har ju sett framtiden som ponnyförälder med egen ponny, träningar och rubb o stubb framför mig. Till och med en möjlig plats för uppbyggnad av framtida stall har setts ut....hästtransportsparkeringsplats har vi också. Men men..... sånt är livet. Är ändå glad att testet inte visade positivt på hund o katt.

Må så gott mina vänner, och tänk lite extra på alla de barn som inte har det så lätt under denna helg.......
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar