måndag 5 december 2011

Bebislycka

I dag är Lo en vecka gammal, men det känns som om hon funnits hos oss mycket längre! Och i och för sig, på ett sätt så har hon ju gjort det i nio månader, så det är egentligen inte så konstigt att man tycker det.

Det fortsätter gå oförskämt bra.... jag vet att jag kommer få skit för detta längre fram, hur kan något vara så perfekt utan att det kommer straffa sig sen? Det enda lilla molnet jag har är en mjölkstockning i ena tutten, men den är mycket bättre nu. Hårfön är medicinen, tack för tipset bästa Anna!

Lo är en sån nöjd och glad liten bebis, hon skriker nästan aldrig, och jag är sååå himla tacksam för att hon är sån. Det är nog en av anledningarna till att Medea och Astrea tagit hennes ankomst så lätt. Astrea har verkligen anammat det där med att vara storasyster med hull och hår, men hon vill gärna vara liten samtidigt, och det är hon ju också. Så vi anpassar oss efter henne och låter henne vara liten när hon vill det. Inga konstigheter.

I dag har vi varit på BVC för första gången med Lo och vägit och mätit. Det gick bra, hon har ännu inte kommit upp i sin födelsevikt, men det är nog för att jag haft problem med amningen. Nu är jag inte orolig, den har gått jättebra idag.

Medea födelsedag är ju på Söndag! Tänk att hon redan blir fem år!! :) I veckan har vi en del inköp att göra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar