tisdag 31 januari 2012

Kvällssoffmys

En varm mjuk liten bebiskropp ligger mage mot mage med mig och det är såå mysigt! Storasystrarna har somnat för länge sen, trötta och belåtna efter lek och bus med sin morfar. Hur han orkar hänga med i deras lekar så intensivt är för mig en gåta! Jag är oändligt tacksam över honom! Ungarna fullkomligt avgudar honom.

När jag var liten.... Kommer ihåg hur han var, så trygg, snäll, busig men ändå pedant - var sak på sin plats. Ordning o reda, pengar på fredag. Hmmm.... Önskar jag fått lite mer av de där ordningsgenerna av honom... :) Rättvis.
Han jobbade mycket, men när han var hemma och inte jobbade där så bvar han 100 % närvarande.
Händig. Byggde mycket själv, renoverade hela vårt hus själv.

Allt som han var då är han än idag, och jag är så glad att mina barn också får växa upp med honom.... <3

Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas Astrea vill sova inatt.

2 kommentarer:

  1. Ja, han är verkligen speciell! Jag är så glad att han finns för oss också.........
    <3 Mari

    SvaraRadera
  2. Det är jag med söstra mi <3

    SvaraRadera