måndag 23 januari 2012

Jahapp, nu är det jag och brudarna igen då.... :)

Skönt, det blev en liten utflykt idag. Vi åkte till Smedjebacken i ett ärende på Granngården, och tänkte att vi kunde ju stanna på lekparken i stan när vi ändå var ute. Lo satt i sin bilstol och var lite smått orolig, men det gick bra. Medea och Astrea gungade och lekte i klätterställningen och hade jättekul! Tyvärr kunde vi inte stanna längre än 45 minuter, för Losan började tappa tålamodet. Dessutom var Medea kissnödig. Så motvilligt begav vi oss av hemåt igen. Nu väl hemma, så har Medea inte kissat än och Lo sover än i sin bilstol. Så.... vi hade säkert kunnat stanna ett tag till.

Vad ska vi äta för middag i kväll?

I morgon blir en hektisk dag. Gruvar mig lite för hur det kommer gå ihop. Först lämna barnen på dagis kl 9. Sen hämta pappa i Krylbo klockan 10.20. Sen möte på Fagersta hälsan klockan 13. Dessemellan amningar, bebisgos och blöjbyten.... Mötet på Fagersta hälsan kommer nog hålla på ett par timmar, kan bli spännande med liten bebis....  Hämta barnen på dagis kl 15:30, sen simskolan i Fagersta kl 16.40..... PUST!

Jaja, det kommer nog gå bra. Vad kan gå fel???? (I samma sekund ploppar det upp scenario på scenario i mitt huvud som svar på den frågan.)

Barnen busar. Hunden tittar på mig. Hon behöver borstas. Bäst att göra det nu innan Lo vaknar. Eller borde jag skala potatis så den är klar? Ja, inget blir bättre av att jag sitter här och skriver.... :)

Kram påre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar