onsdag 12 maj 2010

Vilken underbar dag!!


Ibland blir det bara bra hur man än gör det, och idag var det en sådan dag! =)

T var ju på plugget idag och jag hade hela dagen med barnen och det iallafall ibörjan underbara vädret. Hämtade Medea på dagis, och Sandra var där samtidigt och hämtade sina sötnosar, och vi bestämde oss för att fortsätta dagen tillsammans i lekparken. Jag smet hem och gav Astrea lunch som passade på att bajsa helt lägligt för en gång skull. =) Sedan gjorde jag en avstickare till Domus och köpte lite festis och glass innan jag joinade resten av gänget i lekparken.
Sedan gick vi till bibblan, och tittade på fiskarna.... och lånade lite böcker.
Guuud vilka gulliga bibliotekarier vi har i Fagersta!!!
Efter bibblan gick vi till ICA och handlade, och sist av allt gick vi till Smycka och handlade lite där med... =) Mina älsklingar var riktiga änglar hela tiden, inte det minsta pip eller gnäll trots lång dag!
T var hemma strax efter 16 idag, tidigare än väntat.... och tänk att man alltid blir så glad att se honom!! <3
Älskar, älskar, älskar!

3 kommentarer:

  1. Vad lika Meddis och Astris ser ut, fast jag egentligen inte tycker att de är det. Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, jag förstår vad du menar. =) Det syns verkligen att de är syskon! <3

    SvaraRadera
  3. Casper Nyström18 maj 2010 kl. 14:18

    aaw :D Två yrskallar :D

    SvaraRadera