söndag 9 maj 2010

Frisk luft

Jag har en nöjd Tommy, och en nöjd Tommy är en MYCKET bra Tommy!
Jo, han bytte dator häromdagen, och tänk att ett dött ting kan skapa så mycket glädje...! *ler*

I dag har vi varit ute i stugan hela eftermiddagen och krattat och fixat lite utomhus, tillsammans med min pappa och Pärs familj. Det var mysigt och roligt, och jag ser fram emot torsdag då vi ska dit igen och fortsätta. En liten treårig tjej trivdes som fisken i vattnet.... Elliot och Isabell var också där såklart och de lekte på stranden - med vatten, sand, hinkar och spadar kan man ha hur roligt som helst även om det är på tok för kallt för att bada. Astrea var ömsom i vagnen, ömsom på täcke på gräsmattan och ömsom i famnen. Hon var jätteduktig även fast hon var ganska så trött.

Och vet ni vad? Medea har börjat klättra! Hon är helt otroligt bra på att klättra upp överallt!! En gång kom Isabell och hämtade mig, hon sa att Medea ville komma ner från trappan. Och där satt hon, bredvid båthuset uppe på trappan som stod på ett bord som var typ 60 cm högt. Jag undrar hur hon kom upp där?! Medea, som aldrig klättrat i hela sitt liv! =) Tur ändå att hon ville ha hjälp ner, för det räcker med EN bula i huvudet för idag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar