fredag 21 maj 2010

Sovit länge

Gick upp alldeles för sent i morse och det resulterade i att jag hade två val:

  1. Traska till jobbet som jag tänkt, men komma försent.
  2. Köra bil till jobbet, Anns bil, som jag verkligen vill undvika så länge det går.

Det blev Anns vrålåk. En stor svart skönhet på över 400 hästar - en bil man inte vill

  1. Repa lacken på
  2. Få punktering på
  3. Köra in i trottoarkanter med
  4. Köra på andra bilar med
  5. Smutsa ner invändigt
  6. Smutsa ner utvändigt

Kort sagt, man vill inte köra den!

Fast den är helt underbar att köra märkte jag i morse... =) Jag är ju van med vår gamla rishög, som nu står på verkstad i Ludvika efter måndagens fiasko.

TREVLIG FREDAG KOMPISAR! =)

1 kommentar:

  1. Puh, och ju försiktigare man är desto större är risken att nåt verkligen händer. Bara så du vet :)
    Jag håller andan av bara tanken...
    Ha en härlig helg du också Coz!

    SvaraRadera