söndag 16 maj 2010

GRATTIS ISABELL 4 ÅR IGÅR, OCKSÅ!!!

Ja tyvärr blev de inge kalas för Medeas del, hon är fortfarande febrig och har ont i huvudet. Om än något bättre idag har hon varit. Så det går åt rätt håll.
Astrea hade 37,9 mitt på dagen i dag och hon kändes varmare i kväll, så det är nog på g där också. :( Hon sover ju så risigt när hon är sjuk! (I går hade jag en knapp timme egotid på kvällen och jag misstänkte redan då att hon var på väg att bli sjuk.)
Hmmmm... det där lät ju knappt nå egoistiskt!! =)

Så idag har det varit en lugn hemmadag, mycket filmtittande, lite pärlande, fingerfärgsmålande, lekande och lite städande med. En skön dag trots vädret, och en sån här dag är det riktigt skönt med dåligt väder! (Fortsätter i egostil)

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och "tittar" på hockey och glufsar i mig godis.

Ska nog GÅ till jobbet i morgon...... KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar