söndag 14 juni 2009

Pömsiga persikor

Egentligen är jag ju korkad som inte går och lägger mig nu. Klockan är över elva och vetskapen om en inbjudande säng cirkulerar i min lilla ärthjärna... Och jag har väl inget vettigt att skriva om egentligen. Kanske svara på Piossis fråga om husförsäljningen när jag ändå loggat in här. (Eller det har jag ju egentligen inte gjort, jag loggas automatisk in här när jag sätter på datorn.)
Nja, Piossi, det är väl ingen svidande åtgång direkt på vårt hus. Även om efterfrågan i och för sig inte är obefintlig om man tittar på antalet spekulanter som kommit förbi. Men ingen som varit tillräckligt intresserad. Men vi har bytt mäklare nyligen och det känns som ett lyft! Bara en sån sak som att bilderna på hemnet nu är riktigt bra. Gillade aldrig de gamla.
Vi får se vad hon har för nyheter nu i veckan, det har varit två spekulanter här sen mäklarskiftet. Inte för att vi har några förhoppningar direkt. Det har vi slutat med! =)

Haha! En klockren Medeakommentar kan jag bjuda på ikväll!
Medea inför hennes stundande bad ikväll:
"Meddis bada med skum och bubblor, pappa kissa och bajsa."

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Hade det inte legat i fel kommun så hade jag köpt det...bra storlek för oss=))

    SvaraRadera
  2. Ha ha, hon är ju bara bäst!
    Kramar Coz

    SvaraRadera