torsdag 30 april 2009

Har hittat en fotograf här på internet - www.ozdeleau.com - som jag tycker tar otroligt vackra bröllopsbilder. Hon håller till i Stockholm.
Men är 7500 kr mycket för 1 timmes fotografering, 16 bilder i album, 100 bilder på cd, och 30 bilder till tackkort? Någon som tycker något, dyrt eller bra pris, får gärna kommentera!

I dag har jag krattat löv. Medea sa härmodagen när vi var ute på gården och gungade att det var "mammas löv". Så jag fattade vinken och satte fart och krattade för brinnande livet i förmiddags, så det skulle vara fint när hon kom hem från dagis. Nu hann jag ju inte klart hela gräsmattan, men i morgon är en annan dag.... =)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Det låter dyrt, tycker jag. Ska jag kolla med fotografen på jobbet vad han tar? Han har studiogrejer också och är jätteduktig, han brukar fota på bröllop (har sett några av hans bilder). Han är säkert med i kyrkan också och kanske lite på festen om ni vill ha mingelbilder och sånt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du om du vill kolla med honom! Kommer ihåg att du pratat om han förut.
    <3

    SvaraRadera