torsdag 9 april 2009

Andas ut

Lugnet har lagt sig på Sans-a-Toutvägen 1. Vågar knappt skriva det, skrockfull som jag är, men jag tror vi har hittat nyckeln till Astreas oroliga mage. Sempers magdroppar i kombination med Minifomdroppar.
Tack igen Veronica för supertips!!!

Vi började med dem igår, och det är helt otroligt vilken skillnad det är på henne redan idag! Hon är helt lugn och sover utan att kvida i sömnen, och när hon är vaken är hon GLAD och NÖJD! Till och med efter hon har ätit. Hon har knappt skrikit alls idag, jag tror faktiskt inte hon sagt mer än "BÄ!" Om jag hade vågat så hade jag varit överlycklig! Men jag känner mig lite glad i smyg. Framförallt lättad! Finns det nåt värre än att se sina barn ha ont och lida? Finns det nåt bättre än att se sina barn må bra och njuta av tillvaron?
Inte i min värld iallafall!

KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Påskkramar Coz! Vi kanske kan ses nästa vecka, typ torsdag?

    SvaraRadera
  2. Ja det kan vi gärna! PÅSKKRAMAR TILL DIG MED!

    SvaraRadera