tisdag 14 april 2009

Detta kan ni hoppa över. Bara massa trams! =)

Ååå.. önskar jag hade inbyggd kamera i ögonen nu! Håller en sovande Astrea i famnen och hon är ju så söt där hon ligger med den lilla, lilla handen ihopvikt under den lilla, lilla hakan och gör det hon är så bra på. Vara söt!

Fast det var inte det jag tänkte skriva om nu. *paus* Nu undrar jag VAD det egentligen var jag hade tänkt skriva om. Det liksom försvann. Men vad bra, då kan jag ju älta lite om mitt dåliga samvete istället.

Jag är en halvdan mamma - pga trötthet och mycket sämre tålamod är jag inte längre den bästa mamman i världen, som jag en gång var.
Jag är en usel flickvän och älskare - minsta lilla energi jag lyckas generera går till barnen. Min älskade, hoppas du står ut med mig. Det blir bättre.
Jag är en nästan lika dålig familjemedlem och vän - vad händer? Jag kanske alltid har varit det när jag tänker efter.... Lite av en osocial enstöring.
Vad är jag bra på då? Ska fundera lite på det. Nåt måste det ju vara! =)

3 kommentarer:

  1. Tror de flesta nyblivna mammor känner som du även om dom inte säger det...så dåligt samvete ska du inte ha:), som tur är blir det ju bättre med tiden

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog att dina tjejer tycker att du är världens bästa mamma i alla fall!

    SvaraRadera