onsdag 31 december 2008

ღ ¸.•°´¯) G O TT N Y T T Å R ! ! (¯`°•.¸ ღ

Nu lämnar vi år 2008 och blickar frammåt mot ett spännande år - 2009!
Det kommer bli ett häftigt år, med mycket förändringar och planeringar tror jag.
Om allt vill sig väl får vi ju vår lilla bäbis i mitten av mars! Kommer vara mammaledig större delen av året, och det passar mig perfekt!
Och sedan ska jag börja träna... Har nio månader på mig att komma i bröllopsform!! Hahaha!
Men det ska faktiskt bli riktigt roligt!
Förhoppningsvis får vi huset sålt innan sommaren, och vart vi sedan sätter bo vet väl ingen av oss. Förmodligen i Fagersta, bästa scenario i ett snuttigt radhus, sämsta i en lägenhet utan hiss med många trappor, med elaka grannar som inte tål spring av små barnfötter... Det blir nog jättebra, är inte så orolig utan tycker mest det ska bli spännande.

I dag har jag ett måste. Allt annat kan vara. Måste till Benjamin och har tänkt å ta Medea och Tommy med mig.

Nä, dax å dra fram dammsugaren!

1 kommentar:

  1. 2009 kommer att bli ett bra år. Det har jag bestämt.

    Vill träffas snart! Kanske vi kommer dit en sväng?

    Gott nytt år!!! Kram.

    SvaraRadera