tisdag 16 december 2008

~Grattis älskade Benjamin på 7-års dagen~

I dag är en av mina ensammaste dagar på året. En liten födelsedag som aldrig blev av. Jag saknar honom så otroligt mycket!

Tänk att jag glömde nämna di fyrbenta i min presentation! Ska ändra den sen!

Blev så glad idag av ett sms! Tommy skickade att han kommer hem ikväll för han tog semester i morgon! Haha, jag satt på toalettstolen - Medea i badet - och tjoade rätt ut! Min första reaktion var att genast ringa honom, men nä... det kan jag ju inte göra. Har bara ringt Tommy på jobbet två gånger, och skulle jag plötsligt göra det nu så skulle han tro att nåt fruktansvärt hade hänt. Ibland undrar jag om det bara är jag av tokmotarfruarna som aldrig ringer. Det kanske är helt lagligt att ringa, även om inte står i en pöl av fostervatten! Hm... tänk om Tommy rentav saknar att jag ringer och stör? Det måste jag fråga honom i kväll!

Jag skickade ett mms istället.... plus några sms, okej då! Ville verkligen att han skulle förstå att han gjort mig så glad jag någonsin kunde bli en dag som idag!

1 kommentar:

  1. You are never alone! Men jag kan förstå om det känns så. DU måste hänga med på meditation...
    Kramar Coz

    SvaraRadera