onsdag 20 juli 2011

Sov gott...

Är helt dåsig efter att ha somnat bredvid Astrea när jag nattade henne. Låg och tänkte på hur bra det vore om hon kunde lära sig somna utan att man låg där bredvid henne. Praktiskt när jag är själv hemma med dem och ska lägga dem.

Min mobil har helt fått tuppjuck efter att en viss liten stjärna i familjen lade din i vasken (eftersom en annan stjärna, jag, låtit henne titta på bilder i den...)där det låg massa marinad kvar... telefonen blev typ dränkt. :( Nu hör jag inte något i den, men de jag ringer hör mig. Väldigt olägligt eftersom jobbets telefoner inte funkar pga nån ledning som strular, och alla samtal dit är kopplade till min mobil. Briljant! Har jag riktigt tur så funkar den i morgon igen, fast just marinad är nog inte det bästa att få in i högtalarsystemet..... :(

Nu, Åsa-Nisse-film. Sen gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar