lördag 23 juli 2011

Hemma igen!

Vilken pärs! Efter sju timmars väntan i väntrummet på akuten så fick jag äntligen träffa doktorn. Men som väl är så var det vara falskt alarm. Lilla bäbisen ser enligt doktorn ut att vara väldigt välmående, och inga tecken på vattenavgång så långt ögat kunde nå.... eller ultraljudsstaven för att var mer korrekt ;)
Hon tog en streptokockodling och kollade allt som kollas kunde, så det var en genomgång utan dess like. :) Jag kände mig trygg med hennes positiva utlåtande och kan fortsätta köra på som vanligt.

Nu är jag trött, har myrkryp i vänster ben och ett myggbett som kliar som fan på höger ringfinger. Men jag och bäbis mår bra och jag är inte orolig längre! :) Så dagen var ju inte helt bortkastad iallafall. Vi tar igen den imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar