måndag 30 april 2012

House of Horror's

Lillan somnade precis och de stora prinsessorna sitter i soffan och tittar på film. Lite tid över till bloggen, som egentligen skulle ha spenderats klokare. Typ till att plocka undan allt på golvet och dammsuga det. Men saken är den att jag inte vågar göra det! Har nämligen sett två spindlar denna morgon och en ligger nu i dammsugaren medan den andra kröp under min säng. Och vem vet vad jag hittar om jag börjar lyfta på grejer!
Näää, ut ur mitt hus era vidriga kryp! Jag vill inte ha er här!!

Nu när jag har en i dammsugaren så är det inte så smart att dammsuga upp en till. Det kan ju vara en hona och en hane.....

Jag tror jag går och duschar istället. Sen får vi se hur jag löser städproblemet. Hmmm.... kan ju alltid ta av mig glasögonen och bara köra på. Då ser jag ju inte dem!! :) Det var smart. :)

HAPPY VALBORG'S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar