torsdag 10 juni 2010

Solen, vad hade vi gjort utan solen! Den är såå underbar och den gör mig alldeles glad och lycklig när den värmer och värmer redan så tidigt som 6.30.

I dag har jag två arbetsdagar kvar innan 5 veckors ledighet - HÄRLIGT!!!!

Annars på hemmafronten så är barnen sjuka - förkylda med feber. Kan vara en förklaring på deras dåliga humör som jag skrev om sist..... Hoppas bara de piggnar på sig till på söndag då Gabriella ska ha sitt 4-års kalas. Är så leds på dessa sjukdomar och förkylningar som ständigt avlöser varandra! WHY?

Astrea går nu kan man säga på riktigt, det är så roligt och härligt!! Men hon är ju fortfarande så att hon gärna går med min hjälp när jag är hemma....
Hon är helt vild och klättrar upp och ner i Meddis lilla fotölj helt själv, och hon tar sig utan problem ner från våran soffa helt själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar