söndag 1 november 2009

Sköna söndag!

Mina sleeping beauties vilar kudden och kvällen är min! Hurra! =D Nu har jag tid att börja klippa till inbjudningskorten, som jag längtat idag! Jofi kommer på tisdag och hjälper till att tillverka dem. Fast kl åtta börjar ju ensam mamma, det måste jag ju se... Det är ju om 10 minuter. Så korten får vänta! Ska ju vara uppe länge i kväll, T kommer hem från jobbet vid halv elva, elva-tiden.
Appropå bröllop, vi har hittat sån perfekt utgångsmusik! Kanske inte så traditionell direkt, men den är VI.

Astrea fick kaffe över sig idag! Usch vad rädd jag blev, hon satt i matstolen och jag tror det var jag som råkade välta ut hela min mugg med kaffe och mjölk så det rann kaffe ner på hennes ben. Hon blev ledsen en kort stund, men det var nog mest för min reaktion var så hastig när jag slet upp henne ur stolen och av med strumpbyxorna. På en gång blev hon glad och hon verkade inte ha ont, men huden på ena benet var rosa precis där kaffet kommit.... :( En timme senare var rodnaden borta och jag förstår att vi haft tur att kaffet inte var hett!

Nu ska jag bänka mig framför tv:n och fnissa för mig själv åt mammor som ju inte längre är ensamna.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar