torsdag 12 november 2009

LCHF

Nu har jag kommit igång på riktigt med LCHF dieten, och hittills känns det jättebra och ganska så enkelt. Bara att skippa bröd, pasta, ris och frossa i protein, fett och grönsaker. Har hittat en blogg - http://lchf-kost.blogspot.com/ - med massor av mumsiga recept som faktiskt får det att vattnas i munnen. Det svåra är ju att det bara är jag i familjen som vill följa detta, så det blir lite kruxigt ibland. Men jag ska erkänna att jag fuskar ibland och kör inte dieten slaviskt, sånt pallar jag inte med. Man måste ju leva också....

Nu ska jag dricka lite kaffe med min älskling. Må så gott därute!

Kram!

1 kommentar:

  1. Tror vi har en del små genomskinliga glaslyktor för värmeljus kvar sen vårt bröllop. Säg till om ni vill låna. (Försökte lämna denna kommentar på bröllopsbloggen men lyckades inte...)

    Camilla

    SvaraRadera