tisdag 12 maj 2009

Hopplöst fall

Skulle inte photoshop vara så bra? Är det jag som är helt trög, (förmodligen) eller? Har nu suttit här ett bra tag och försökt göra ett fint inbjudningskort till Astreas namnkalas, men fick lov att avsluta programmet utan en enda liten redigering gjord! Fattade ingenting! Fast man kanske inte kan göra sådana kort som jag har tänkt mig? Kunde inte ens lägga in en liten text, på ett sånt sätt som jag tänkt mig.... Tacka vet jag stenåldersvarianten, klippa och klistra! Ska nog överlåta det här fräcka, superspejsade programmet med tusentals möjligheter (??) till överintelligenta elitbarn, som kanske kan bruka några av dessa otaliga finesser för sina inbjudningskort till sina genifödelsedagskalas!

Nåja, jag har en pangbild på Astrea iallafall, det är ju det viktigaste ändå.

Må så gott och natti natti!

1 kommentar:

  1. Näädå, det är inte så enkelt. Jag kan inte heller speciellt mycket fast jag emellanåt jobbar med det...
    Kramar

    SvaraRadera