fredag 3 februari 2012

Medea Surmule Jansson

Medea somnade nog inte förrän tidigast 21.30 igår kväll, och hon vaknade kl 6 i morse, en mindre bra kombination. Hon promenerar mig på nerven med sitt gnäll och sina utbrott för minsta lilla motgång så som att solen lyser in genom fönstret och hon går förbi så att hon får den i ögonen... Klockan är 10 och hon har redan haft 4-5 sådana liknande grejer för sig. Snark! 

Giv mig styrka att klara denna dagen med förståndet i behåll! All extra tålamod kommer att behövas...

Ikväll blir det tjejmiddag i Fagersta för Lo och mig! Ska bli så mysigt, roligt och trevligt, det är jag säker på! Har ett litet uppdrag att göra idag inför kvällen.... Jag som helst hade stannat hemmavid idag och inväntat förstärkningen. ;)

Trevlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar