måndag 26 juli 2010

Olika tecken är minus och lika tecken är plus..?

Tänk vad det regnar och regnar, tur man jobbar. Tänkte skriva vad synd det är om barnen, men mina barn älskar regn och allt vad som kommer med det.
Vattenpölar, och lycka - att stå under sitt solgula paraply med lejonöron!
Så synd om dem är det ju inte.... =)

Känner att jag har lite positivt laddad energi omkring mig för tillfället. På ett annat plan har jag däremot mest negativ energi... Och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna vända det negativa, jag är inte ens säker på vad som är fel. Men det är något som stör.... liksom.

Tålamod och ork hemma är på minuskontot just nu. Skulle behöva lite påfyllning tack!

=)

1 kommentar:

  1. Jag fyller på med allt jag har coz! Prova Bra-boken :)
    Och så är jag lycklig för att det äntligen har kopplat det här med plus och minus.
    Kram

    SvaraRadera