tisdag 27 juli 2010

Lunch

... och ja just ja! Har ju glömt att berätta en liten rolig händelse som hände i helgen.

Meddis hade bajsat och sekunden mellan att hon hoppar ner från toalettstolen till att jag ska stänga locket och spola, så hinner Astrea "tappa" ett USB-minne i toan. Och det lade sig så snyggt intill bajset....

"Älskling... ditt USB-minne är ett minne blött."

Näää, så ordvitsig var jag inte.

Jag höll på att skratta ihjäl mig åt hela händelsen, samtidigt som jag försökte lugna en upprörd Medea. Hon tyckte inte alls att det var lika roligt att nåt konstigt låg i toaletten!

Tommy kom in: "Jaha, ja den där går ju inte att rädda med bajs på och allt..." sa han och spolade!

Han spolade!!

Några sekunder att hålla andan för att se om det skulle bli kronstopp i avloppet eller om den skulle passera....... och inget konstigt hände så jag kunde andas ut igen.

Puts väck gone... =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar