tisdag 25 juni 2013

Host host HOST.....

Här var det dammigt värre.

Hahaha, har ju inte haft någon större inspiration till att skriva några klurigheter på länge. Men jag saknar min kära gamla blogg! Och nu när jag inte har några läsare kvar.... så kan jag bara skriva på utan att det måste vara så himla attraktivt och fränt hela tiden. Inte för att det har varit det tidigare heller, hahaha! Men nu är det ju bara för mig själv som jag skriver. Bra bra. Och jag är en sån person som måste få lite utlopp för något kreativt. Oavsett om det gäller att teckna eller att skriva. Eller att klippa gräsmattan eller städa. Jo det kan också vara kreativt! Man har ett behov. Man uppfyller det med handling. Man ser resultatet. Kanske blir man nöjd. Haha! Ja så är det!

I dag skiner solen från inte helt molnfri himmel, typ metaforiskt. Och likaså ute. Härligt. Man blir glad av lite solsken! Och nu ska jag bara jobba tre dagar till sen har jag fyra veckors lång semester att bara göra andra saker förutom att jobba. Gött. Men än är det inte fredag eftermiddag, så bäst att fortsätta jobba.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar